12-04-2014, 08:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2014, 09:00 przez kubagut445.)
Chodzi mi to, żeby dodać coś takiego, że gracz nie może zabić kogoś w next r., bo on go zabił w poprzedniej. Nie ma kosów cały czas... Za to powinny być bany/slaye. Żeby taka "paczka Robo" nie mogła RDM'ować. Czyli ban za masowy RDM itd.
Co do tego z BF'a jestem za. Jest tak tylko troszkę inaczej na str**aG**r , że jak cie zabije możesz otworzyć okno reportu i admin po ustaleniu kto był winny daje slaya. (Mówię tutaj o RDM, a nie o zabiciu kogoś inno-inno jak np inno zabil inno i ten trzeci zabil 2, bo to ten 3 nie ma RDM'a tylko ten 2 )
P.S. mógłbyś to dodać do regulaminu (tylko trochę pozmieniać ):
[TREŚĆ USUNIĘTA PRZEZ ADMINISTRATORA]
Co do tego z BF'a jestem za. Jest tak tylko troszkę inaczej na str**aG**r , że jak cie zabije możesz otworzyć okno reportu i admin po ustaleniu kto był winny daje slaya. (Mówię tutaj o RDM, a nie o zabiciu kogoś inno-inno jak np inno zabil inno i ten trzeci zabil 2, bo to ten 3 nie ma RDM'a tylko ten 2 )
P.S. mógłbyś to dodać do regulaminu (tylko trochę pozmieniać ):
[TREŚĆ USUNIĘTA PRZEZ ADMINISTRATORA]