(23-07-2014, 14:06)'Arhenox' napisał(a): RDM'om w pewnym stopniu zapobiegnie skrypt, który przygotowuję - w przypadku "nieudanych" RDM'ow (takich, gdzie ginie dobra osoba) ofiara będzie miała możliwość zgładzić swojego zabójcę albo go oszczędzić.
Bardzo zły pomysł. Koleś może sam prowokować do zabicia, wzbudzać podejrzenia itp, a potem zabić za nic. Myślisz, że gracze będą w tej kwestii uczciwi?
A propo tego vote'a..
Pierwszy raz go zobaczyłem, ale dopiero po RTV...
![[Obrazek: 8KaI4N7.jpg]](http://i.imgur.com/8KaI4N7.jpg)
I jeszcze 2 mapy, co lubię i można później zastąpić za tamte dwie.
![Laugh Laugh](https://forum.mentlegen.pl/images/ricesmily/Laugh.png)
TTT_rooftops_a2_f1 -> http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...tops_a2_f1 -> Łatwo spaść (korzystne dla traitorów), duża
TTT_whitehouse_b2 -> http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...tehouse_b2 -> Mała, ciekawa, ale i tak ogarnięty traitor może to spokojnie wygrać.
A i jeszcze...
Proponuję usunąć TTT_Krusty_Krab, bo -> Ciągłe Propkille, za dużo otwartej przestrzeni, wkurzajaca muzyczka cały czas, jaskrawa.
A także na życzenie Wacława proponuję tę mapę:
TTT_castle_2011_v3_day -> http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...ttt_castle -> Dużo pułapek, fajna, przyjemna.
Matrix