Regulamin serwera Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl z dnia 05.10.2013 r. - Wersja do druku +- Mentlegen - Sieć Polskich Serwerów (https://forum.mentlegen.pl) +-- Dział: Administracja (https://forum.mentlegen.pl/dzial-Administracja) +--- Dział: Regulaminy (https://forum.mentlegen.pl/dzial-Regulaminy) +--- Wątek: Regulamin serwera Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl z dnia 05.10.2013 r. (/watek-Regulamin-serwera-Mentlegen-24-7-mentlegen-pl-z-dnia-05-10-2013-r) |
Regulamin serwera Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl z dnia 05.10.2013 r. - luksus322 - 01-07-2012 Regulamin serwera [TF2] Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl Niniejszy regulamin jest ważny z dniem 05.10.2013r. Ostatnia modyfikacja: 08.10.2013r. Wstęp/Introduction: [EN] Polish is the native and the only permitted language on this server. You are prohibited to use any other language on text chat or voice chat. Additionally - you should know our rules, so if you don't understand our language and don't want to translate rules - just don't play on this server [PL] Ojczystym językiem tego serwera jest język polski, jest to także jedyny dopuszczalny język porozumiewania się na nim graczy. Zabrania się używać innego języka na czacie tekstowym oraz dźwiękowym. I. Zasady ogólne 1. Serwer należy do polskiej Sieci Serwerów Mentlegen, której jedynym właścicielem jest użytkownik Arhenox. 2. Każdy użytkownik zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem serwera. 3. Granie na serwerze jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu. 4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 5. Gra na serwerze jest bezpłatna dla posiadaczy gry TF2, bez względu na posiadanie płatnego czy bezpłatnego konta, żadni użytkownicy oraz Administratorzy/GlobalAdministratorzy nie mają prawa pobierać jakichkolwiek opłat za grę. Wyjątek stanowią dodatkowe, nieobowiązkowe opcje dostępne do zakupu w sklepie sieci. 6. Na serwerze zabrania się wyzywania w jakikolwiek sposób innych graczy oraz propagowania treści wzywających do agresji, nienawiści i jakichkolwiek innych zabronionych przez prawo. 7. Gracze posiadający darmowe konta (tz. F2P) nie mogą być traktowani gorzej, wyzywani z tego powodu lub lekceważeni. 8. Zabrania się przedstawiania w jakikolwiek sposób treści wulgarnych/erotycznych/nazistowkich, a także posiadania spray'a o takich treściach. 9. Dopuszcza się sporadyczne przekleństwa pod warunkiem, że nie są one skierowane do innych graczy. 10. Gracz ma prawo używać mikrofonu tylko po ukończeniu 16 roku życia lub przejściu mutacji. 11. Zabrania się jakiegokolwiek rodzaju spamu oraz reklamowania innych sieci/serwerów/forów/kanałów YT itd. 12. Zabrania się używania dostępnych na mapie apteczek do tworzenia niekończącej się serii oddanych strzałów (tj. Rocketspam, Grenadespam, Bulletspam itp.). 13. Jakiekolwiek oferty sprzedaży przedmiotów należy prezentować używając do tego TradeChat'u (należy wpisać w czat "/t moja oferta" bez używania cudzysłów), zabrania się prezentować ofert używając zwykłego czatu lub czatu głosowego. 14. Niedozwolonym jest podszywać się pod jakąkolwiek osobę, czy to Administratora, czy YT'era, czy też zwykłego gracza. 15. Jakiekolwiek próby oszustw, używania hack'ów, skryptów wspomagających oraz działania na szkody sieci i serwera są surowo zabronione. 16. Gracz ma obowiązek wypełniać cel gry. 17. W przypadku niesłusznego otrzymania kary, gracz ma prawo wnieść skargę i zażądać wycofania kary z jego historii kar na serwerze, sprawa zostanie rozpatrzona przez H@ (wyjątek stanowią kary wymierzone przez H@ - nie można się do nich odwoływać). 18. Jakakolwiek ranga specjalna (VIP, Administrator, GlobalAdministrator, z wyłączeniem H@) jest także zobowiązana do przestrzegania tego regulaminu. 19. Gracze mają obowiązek składania skargi na graczy popełniających wykroczenia, jeśli w danej chwili na serwerze nie znajduje się żaden Administrator. 20. Wszyscy gracze podlegli są Administratorom, GlobalAdministratorom i HeadAdmin'owi. 21. Zabrania się jakiejkolwiek dyskusji co do działań podjętych przez Administratora na serwerze, w przypadku wątpliwości co do ich słuszności, należy sprawę zgłosić na forum. 22. Za złamanie którejś z powyższych zasad nakładane na gracza są blokady dostępu do serwera (bany), blokady używania komunikacji (mute'y), wyrzucenia z serwera (kicki), a w mniej szkodliwych przypadkach ostrzeżenia. Rodzaj kary i jej czas trwania podlega decyzji banującego, przy czym jedyne naruszenia umożliwiające nadanie bana permanentnego to: a) Złamanie punktu 5, 6, 7, 8, 11, 14 i 15. b) Pięciokrotne otrzymanie blokady wejścia na serwer (czasy ów blokad nie mają znaczenia). 23. Regulamin może ulec zmianom w dowolnej chwili, właściciel nie ma obowiązku informować o tym fakcie. II. Zasady Administratora 1. Administrator nie może zapominać, iż obowiązuje go także punkt I tego regulaminu. 2. Administrator powinien swoją postawą godnie reprezentować serwer oraz zapewniać jego graczom ochronę przed osobami łamiącymi zasady. 3. Administrator ma obowiązek ukarać użytkownika, który łamie regulamin. 4. Administrator nie musi przed ukaraniem gracza dawać ostrzeżenia. 5. Administrator nie ma prawa cofnąć wcześniej wymierzonej już kary bez konsultacji z H@. 6. Administrator powinien przebywać dość często na serwerze. 7. Administrator nie może używać swoich komend w celu innym niż ukaranie gracza. 8. Administrator może ukarać gracza, tylko jeżeli sam był w trakcie popełnienia wykroczenia na serwerze i je zauważył. 9. Administrator ma prawo wymierzyć karę osobie, którą tylko podejrzewa o wykroczenie, pod warunkiem, że nie koliduje to z podpunktem 8 punktu II. 10. Administrator ma obowiązek podać powód wymierzonej kary. 11. Wszyscy Administratorzy podlegli są GlobalAdministratorom oraz HeadAdmin'owi. 12. W przypadku wybitnego wypełniania swoich obowiązków, Administrator może zostać awansowany na GlobalAdministratora, zachowując swój stary koszt opłaty. 13. Administrator może w każdej chwili zostać zdegradowany w przypadku nie wypełniania odpowiednio swojej funkcji. III. Zasady GlobalAdministratora 1. GlobalAdministrator nie może zapominać, iż obowiązuje go także punkt I tego regulaminu. 2. GlobalAdministrator powinien swoją postawą szczególnie godnie reprezentować serwer oraz zapewniać jego graczom ochronę przed osobami łamiącymi zasady. 3. GlobalAdministrator ma obowiązek ukarać użytkownika, który łamie regulamin. 4. GlobalAdministrator nie musi przed ukaraniem gracza dawać ostrzeżenia. 5. GlobalAdministrator nie ma prawa cofnąć wcześniej wymierzonej już kary bez konsultacji z H@. 6. GlobalAdministrator powinien przebywać bardzo często na serwerze. 7. GlobalAdministrator nie może używać swoich komend w celu przeszkadzania w rozgrywce innym graczom. 8. GlobalAdministrator może ukarać gracza, tylko jeżeli sam był w trakcie popełnienia wykroczenia na serwerze i je zauważył. 9. GlobalAdministrator ma prawo wymierzyć karę osobie, którą tylko podejrzewa o wykroczenie, pod warunkiem, że nie koliduje to z podpunktem 8 punktu III. 10. GlobalAdministrator ma obowiązek podać powód wymierzonej kary. 11. Wszyscy GlobalAdministratorzy podlegli są HeadAdmin'owi. 12. GlobalAdministrator może w każdej chwili zostać zdegradowany do rangi gracza w przypadku nie wypełniania odpowiednio swojej funkcji. IV. Zasady HeadAdministratora (H@) 1. H@ jest głównym opiekunem oraz właścicielem serwera. 2. HeadAdmin ma obowiązek stosowania się do wszystkich powyższych punktów, w przypadku ich złamania nie można jednak wnioskować o ukaranie go. 3. H@ ma prawo stosować czasami odstępstwa od regulaminu, jeśli jego działania nie wpływają na niekorzyść samego serwera. 4. HeadAdmin jest jedyną osobą, która ma prawo przeprowadzać na serwerze tz. eventy. 4. H@ jest podległy tylko samemu sobie. 5. HeadAdmin ma prawo nie brać udziału w grze w trakcie pobytu na serwerze. 6. H@ nie ma obowiązku podawać powodu wymierzonej kary. V. Informacje końcowe: Jakiekolwiek działania przeciwko serwerowi lub jego graczom, niewymienione powyżej, pozostawia się ocenie Administratorowi i HeadAdmin'owi. Zabrania się własnej interpretacji punktów, liczy się tylko ta, którą miał na myśli autor regulaminu. W przypadku niepewności, proszę się z nim skontaktować. Regulamin by Arhenox. RE: Regulamin serwera z dnia 01.07.2012r. - Attra - 06-07-2012 Spoczko Rozumiemy Mam pytanko z Pkt.1 czy jak którykolwiek gracz umieści napis ( spray ) z treścią pornograficzną lub z napisem nakłaniającym do przemocy administrator żeby dać bana musi widzieć ten spray czy po prostu jak dostanie zgłoszenie od użytkownika ? I mam jeszcze 2 pytanie czy będą określone czasy banów np za: wyzywanie graczy lub admina, spam itp czy mamy banować na np 240 min 1080 min czy jak nam sie podoba ? Pozdrawiam i liczę na odpowiedz Attra RE: Regulamin serwera z dnia 01.07.2012r. - MrWiska - 06-07-2012 Attra jak byłem administratorem na innym serwerze Tf,a to bany dawałem za spray jeżeli go widziałem bo czasami może sie trawic jakis chamski gracz który chce komuś sprawic bana i bedzie zmyslal a potem najprawdopodobniej powie "OOO dopiero tu był, pewnie juz uciekl z serwa albo spray zniknoł" i podobne wymówki. A co do drugiego pytania to luksus322 i Extragracz będą nam musieli wypisać jakis taryfikator za dane przewinienie (albo wiedług naszej intecji jaki mamy dziś humor ) Pozdrawiam MrWiska RE: Regulamin serwera z dnia 01.07.2012r. - Attra - 06-07-2012 Dzięki za pomoc Pozdrawiam Attra RE: Regulamin serwera z dnia 01.07.2012r. - Arhenox - 06-07-2012 Wszystko tak jak Wiśka napisał - nie macie prawa dawać kary za coś, czego sami nie widzicie, a ktoś wam o tym mówi (taki użytkownik ma za zadanie zdobyć dowody i zgłosić się na forum). Punkt 2, podpunkt 2 - "Może wymierzyć karę według własnego uznania". Jeżeli czegoś nie ma w administratorze, a napisałem to w test adminie, oznacza to, że obowiązuje to także Admina Poza tym - zapomniałem zamknąć ten wątek RE: Regulamin serwera Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl z dnia 01.07.2012r. - Arhenox - 18-08-2013 //Edit - 18.08.13r. RE: Regulamin serwera Mentlegen {24/7} @mentlegen.pl z dnia 01.07.2012r. - Arhenox - 05-10-2013 //Edit - 05.10.2013r. |