Mentlegen - Sieć Polskich Serwerów

Pełna wersja: Regulamin serwera GentleTraitors @mentlegen.pl z dnia 17.09.2013 r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Regulamin serwera [GMOD] [PL] GentleTraitors - Polski serwer TTT
Niniejszy regulamin jest ważny z dniem 17.09.2013 r.
Ostatnia modyfikacja: 16.05.2014 r.

Wstęp/Introduction:
[EN] Polish is the native and the only permitted language on this server. You are prohibited to use any other language on text chat or voice chat. Additionally - you should know our rules, so if you don't understand our language and don't want to translate rules - just don't play on this server Smile 

[PL] Ojczystym językiem tego serwera jest język polski, jest to także jedyny dopuszczalny język porozumiewania się na nim graczy. Zabrania się używać innego języka na czacie tekstowym oraz dźwiękowym.

I. Zasady ogólne
1. Serwer należy do polskiej Sieci Serwerów Mentlegen, której jedynym właścicielem jest użytkownik Arhenox.
2. Każdy użytkownik zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem serwera.
3. Granie na serwerze jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu.
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
5. Gra na serwerze jest bezpłatna dla posiadaczy gry GMOD, żadni użytkownicy oraz Administratorzy nie mają prawa pobierać jakichkolwiek opłat za grę. Wyjątek stanowią dodatkowe, nieobowiązkowe opcje dostępne do zakupu w sklepie sieci.
6. Na serwerze zabrania się wyzywania w jakikolwiek sposób innych graczy oraz propagowania treści wzywających do agresji, nienawiści i jakichkolwiek innych zabronionych przez prawo.
7. Zabrania się przedstawiania w jakikolwiek sposób treści wulgarnych/erotycznych/nazistowkich, a także posiadania spray'a o takich treściach.
8. Dopuszcza się sporadyczne przekleństwa pod warunkiem, że nie naruszają one podpunktu 6 (nie obrażają innych graczy).
9. Niedopuszczalnym jest znęcanie się nad graczem (np. zabijanie go na początku każdej rundy bez powodu).
10. Gracz ma prawo używać mikrofonu tylko po ukończeniu 16 roku życia lub przejściu mutacji.
11. Zabrania się jakiegokolwiek rodzaju spamu oraz reklamowania innych sieci/serwerów/forów/kanałów YT itd.
12. Niedozwolonym jest podszywać się pod jakąkolwiek osobę, czy to Administratora, czy YT'era, czy też zwykłego gracza.
13. Jakiekolwiek próby oszustw, używania hack'ów, skryptów wspomagających oraz działania na szkody sieci i serwera są surowo zabronione.
14. Gracz ma obowiązek wypełniać cel gry.
15. Jakakolwiek ranga specjalna (VIP, Admin, z wyłączeniem H@) jest także zobowiązana do przestrzegania tego regulaminu.
16. Gracze mają obowiązek składania skargi na graczy popełniających wykroczenia, jeśli w danej chwili na serwerze nie znajduje się żaden Administrator.
17. Tzw. RDM'y nie podlegają karze Administratora, kara za nie wbudowany w TTT system Karmy. Jeżeli Karma gracza, na początku rundy, jest mniejsza lub równa 500, otrzymuje on bana na 1H.
18. Ghosting (przekazywanie informacji o tym, kim jest dana osoba, ale już po swojej śmierci) jest zabroniony.
19. Zabrania się tworzenia sojuszy pomiędzy graczami, które polegają na zabiciu wszystkich pozostałych graczy.
20. Minka "( ͡° ͜ʖ ͡°)" na czacie jest zabroniona!
21. Wszyscy gracze podlegli są Administratorom i HeadAdmin'owi.
22. Zabrania się jakiejkolwiek dyskusji co do działań podjętych przez Administratora na serwerze, w przypadku wątpliwości co do ich słuszności, należy sprawę zgłosić na forum.
23. Za złamanie którejś z powyższych zasad nakładane na gracza są blokady dostępu do serwera (ban'y), blokady używania komunikacji (mute'y), a w mniej szkodliwych przypadkach ostrzeżenia. Czas ban'ów określony jest w punkcie IV tego regulaminu.
24. Regulamin może ulec zmianom w dowolnej chwili, właściciel nie ma obowiązku informować o tym fakcie.

II. Zasady Administratora
1. Administrator nie może zapominać, iż obowiązuje go także punkt I tego regulaminu.
2. Administrator powinien swoją postawą godnie reprezentować serwer oraz zapewniać jego graczom ochronę przed osobami łamiącymi zasady.
3. Administrator ma obowiązek ukarać użytkownika, który łamie regulamin. W przypadku popełnienia czynu, które zdaniem Administratora łamie zasady uczciwej gry i kultury, ale nie regulamin serwera, może on ukarać gracza na własną odpowiedzialność (w przypadku odwołania się do takiej kary, H@ podejmie decyzję, czy była ona słuszna).
4. Administrator musi ściśle trzymać się regulaminu, nie może zmieniać żadnych zasad (lub trybu) gry, a zmiany mapy może dokonać tylko wtedy, gdy działa ona wadliwie.
5. Administrator nie musi przed ukaraniem gracza dawać ostrzeżenia.
6. Administrator nie ma prawa cofnąć wcześniej wymierzonej już kary bez konsultacji z H@.
7. Administrator powinien regularnie przebywać na serwerze.
8. Administrator nie może używać swoich komend w celu innym niż ukaranie gracza lub dla ogólnego dobra serwera.
9. Administrator może ukarać gracza tylko, jeżeli sam był w trakcie popełnienia wykroczenia na serwerze i je zauważył.
10. Administrator ma prawo wymierzyć karę osobie, którą tylko podejrzewa o wykroczenie, pod warunkiem, że nie koliduje to z podpunktem 9 punktu II.
11. Administrator ma obowiązek podać powód wymierzonej kary.
12. Administrator musi stosować kary zgodne z punktem IV. W przypadku wyjątkowych sytuacji może zastosować jednak złagodzenie kary.
13. Wszyscy Administratorzy podlegli są HeadAdmin'owi.
14. Administrator może w każdej chwili zostać zdegradowany w przypadku nie wypełniania odpowiednio swojej funkcji.

III. Zasady HeadAdministratora (H@)
1. H@ jest głównym opiekunem oraz właścicielem serwera.
2. Ma obowiązek stosowania się do wszystkich powyższych punktów, w przypadku ich złamania nie można jednak wnioskować o ukaranie go.
3. Ma prawo stosować czasami odstępstwa od regulaminu, jeśli jego działania nie wpływają na niekorzyść samego serwera. Może także dopuścić się zmiany trybu i zasad gry lub mapy.
4. H@ jest podległy tylko samemu sobie.
5. HeadAdmin ma prawo nie brać udziału w grze w trakcie pobytu na serwerze.
6. H@ nie ma obowiązku podawać powodu wymierzonej kary.

IV. Sankcje:
Niniejszy punkt przedstawia wszystkie możliwe kary (nie przedstawia on kolejności ich wykonywania) za popełnione wykroczenia na naszym serwerze.
a) Za wykroczenia w punkcie I:
- podpunkcie 6 (propagowanie treści), 11, 12 - dożywotnia blokada wejścia na serwer.
- podpunkcie 5, 6 (wyzywanie)- miesięczny ban/dożywotni ban.
- podpunkcie 8 (częste przekleństwa), 10 - ostrzeżenie/wyciszenie/dowolny ban/dożywotni ban.
- podpunkcie 913, 17, 18 - wyrzucenie/dowolny ban.
- podpunkcie 20- ban na 14 dni.
b) Za wykroczenia w puncie II:
- dowolnym podpunkcie - ostrzeżenie/degradacja/degradacja z brakiem możliwości ponownego złożenia podania.
c) Za używanie nieodpowiedniego języka:
- ostrzeżenie/całkowite wyciszenie/miesięczny ban/dożywotni ban.
d) Za niewymienione w żadnym punkcie:
- ostrzeżenie/wyciszenie/wyrzucenie/dowolny ban/dożywotni ban.

V. Informacje końcowe:
Pod nazwą "dowolny ban" niniejszy regulamin wskazuje na blokadę wejścia na serwer o dowolnym czasie trwania, jednakże nie krótszym niż 10 minut (chyba, że ustanowiono inaczej) i nie dłuższym niż 6 miesięcy (chyba, że postanowiono inaczej).
Jakiekolwiek działania przeciwko serwerowi lub jego graczom, niewymienione powyżej, pozostawia się ocenie Administratorowi i HeadAdmin'owi.
Zabrania się własnej interpretacji punktów, liczy się tylko ta, którą miał na myśli autor regulaminu. W przypadku niepewności, proszę się z nim skontaktować.
W przypadku otrzymania 5 banów o dowolnej długości, nakładana jest kara dożywotniej blokady wejścia na serwer.
Nałożone bany uniemożliwiają wejście na wszystkie serwery sieci, korzystające z SourceBans.

Regulamin by Arhenox.
Małe poprawki i 2 nowe punkty ogólne //12.04.2014 r.
Drobne poprawki i możliwość złagodzenia kary przez Administratora.
Kolejna aktualizacja - dodano punkt o znęcaniu się nad graczami i możliwość karania za czyny niewymienione w regulaminie.
Aktualizacja - dodano klarowne punkty o zakazie zmiany jakichkolwiek zasad gry.
Ze względu na duże zdenerwowanie graczy, minka "( ͡° ͜ʖ ͡°)" zostaje zabroniona.